האווזים האווזים

להגיע למסעדה ולהרגיש בבית.
ארוחות שוות ביותר.
אהבה גדולה ואמיתית לבשר.
מסעדות עם חדר פרטי? הטעם שלכם מתחיל.

נמל תל אביב. תחילת שנות השמונים. הרבה לפני שכל המותגים והקניונים השתלטו על המדינה, היו כאן אנשים שפשוט אהבו לעשות "על האש". לעצמם, באירועים משפחתיים או סתם במפגש עם החברים. אותם אנשים, היו קונים את הבשר האהוב עליהם, מהקצב האהוב עליהם והיו מכינים אותו, בצורה בטובה ביותר, כמו שרק הם יודעים – עם המון תשומת לב ואהבה כמובן.

על אותם עקרונות הוקמה אז מסעדת "אווזים" – לעשות טוב על הלב, מכל הלב, עם מנות גדולות ונדיבות, מבחר בשרים רחב בו כל אחד יכול למצוא את מה שהוא אוהב, מגוון סלטים טריים וטעימים, שבאים עם הפיתות הטריות שלנו שהרגע יצאו מהתנור, תוספות שהולכות יופי עם הבשר, יינות משובחים ועוד.

השנים חלפו, טרנדים באו והלכו, אבל כאן האהבה לא השתנתה אפילו קצת. טוב, אולי היא גדלה קצת – בכל זאת, לקוחות שבעים הם לקוחות מרוצים…
והיום, גם אחרי יותר משלושים שנה, אתם מוזמנים לטעום את אותו הטעם המיוחד, של בשרים מעולים על האש, שבאים יחד עם סלטי הבית הטריים שאנחנו מכינים פה בכל יום וליהנות מהאווירה השמחה והטובה שתמצאו רק כאן, בין החברים שלכם ב"אווזים".

שמחים שבאתם.
בתיאבון!

להזמנות חדר פרטי במסעדה / חדר VIP התקשרו עכשיו: 073-7585408

סניף ראשון לציון
האווזים
שעות פתיחה:
א'-ה' 08:00-23:00 | ו' 00:00 | ש' 00:00-00:00
המאה ועשרים 4
תעודת כשרות
עד 200 אורחים
ארועים פרטיים
חדר VIP
נוף מיוחד
גישה לנכים
חניה פרטית

הבשרים המפורסמים שלנו על האש, ריחם של השישליקים והפרגיות הנצלות בעדינות והופכות על גבי הגחלים הלוהטות והלוחשות להרמוניה מדויקת של שילוב נכון שבין צליה עדינה ומדויקת ביחד עם בשר מובחר ואיכותי. כל אלה ביחד יוצרים תזמורת ייחודית של ריחות וטעמים שקשה מאוד לעמוד בפניהם, על כך יעיד קהל הלקוחות הגדול שבא ליהנות מארוחת בשרים מעולה במסעדה.

מסעדת אווזים מוסיפה סניף לשורותיה

לאור ההצלחה של מסעדת אווזים בנמל תל אביב,  ובזכות הביקוש הרב של קהל לקוחותינו הרעב לבשרים עסיסיים ואיכותיים שהפכו כבר לשם דבר בקרב חובבי הבשר, החלטנו להתרחב ולהוסיף סניף נוסף של אווזים.

הכול מתחיל בתבלון נכון

אחד התבלינים האהובים ביותר על לקוחותינו הינו האהבה שאותה אנו מרעיפים על כל מנה שיוצאת מהגריל. האהבה מתחילה בבחירה מדויקת של הבשרים, התבלון הייחודי של מסעדת האווזים שנשמר בסוד כבר כמה דורות, ההקפדה על האש שתהיה בטמפרטורה המדויקת כך שתצרוב את הבשר בנחישות ובעוצמה, אך לא תייבש אותו עד כלות.
הטיפול בבשרים הנדרש תוך כדי צליה- בין אם הפיכת הבשר, סיבובם של השישליקים בזמן הנכון כך שהם יעשו בצורה מדויקת ומבלי להתייבש ולאבד את כל הנוזלים והמיצים שבתוכם המעניקים להם את טעמם הטוב.
כל אלה ביחד, יוצרים את התבלין הכי מפורסם שהופך כל בשר- בין אם זהו סטייק משובח, צלעות כבש או פרגיות, לטעים ונימוח בפה. זוהי האהבה שהופכת את התבלון שלנו לכזה שלא ניתן למצוא באף מקום אחר.

מתים כבר להריח את ניחוחותיהם של הבשרים שלנו על האש? למה שלא תציצו בתפריט שלנו?

יין ובשר- חיבור מעורר הנאה ותיאבון שלא נגמר

רבות דובר על הקשר שבין בשר טוב ואלכוהול משובח- האמת, זה ממש מתבקש.
בדיוק לשם כך חשוב לנו להקפיד על תפריט יינות מובחרים ואיכותיים כדי שגם לקוחותינו יוכלו ליהנות מבשר טרי, עסיסי וטעים שזה עתה יורד לו מהגריל, ביחד עם יין טוב ואיכותי, אפילו ישראלי, שמוריד אותו בחלקלקות ובעדינות ומשאיר בפה טעם נעים, טעם של עוד, הנאה קולינרית צרופה, שרק אלכוהול איכותי יכול לייצר.

אנו מקפידים על מבחר יינות איכותיים גם יינות ישראלים אך גם יינות מתוצרת חוץ, על מנת שכל סועד יוכל להעצים את החוויה הנעימה במסעדה, ואף להעניק קריצה קטנה וקורטוב של מעט רומנטיקה מהולה בקורטוב של תחושה נעימה ורוגע.

ההנאה הנגרמת מלגימת כוסית יין אדום, ורצוי שיהיה יין מקומי, ביחד עם נתח בשר איכותי ועסיסי שזה עתה ירד מהגריל, כשהוא עדיין לוהט והנוזלים ממנו נוזלים להם באיטיות, יוצרים את החוויה המדהימה שבין תיאבון והנאה צרופה. חוויה שכדאי לכל אחד או אחת לחוות לפחות פעם אחת אצלנו.

מתרחבים ופותחים סניף בעיר היקבים והיינות

ההצלחה של מסעדת אווזים בנמל תל אביב יפו, יצרה התעניינות רבה בקרב לקוחותינו המגיעים מכל רחבי הארץ. לקוחות שיצאו מרוצים ושמחים שאלו אותנו לא פעם אם בכוונתנו לפתוח סניפים נוספים במקומות נוספים בארץ.

הצלחתו של סניף אווזים בתל אביב יפו, גרמה לנו להבין כי יש ביקוש באזורים נוספים, ולכן החלטנו לפתוח סניף נוסף.
לכן באופן די טבעי זכתה עיר היינות והיקבים- הלוא היא ראשון לציון, להפוך למארחת הרשמית של הסניף השני של מסעדת אווזים.

העיר ראשון לציון קיבלה את הבשורה המשמחת של פתיחת המסעדה האגדית עם התפריט הייחודי ועם אותם הבשרים העסיסיים המוגשים במסעדת האווזים. ההקפדה על הסלטים הקצוצים שאנו מכינים מירקות טריים, הסלטים שלנו שהם תוצרת בית החל

מחומוס עם פטריות ופול ועד לסלט חצילים או סלט מטבוחה מהמתכון הסודי שלנו.
השילוב של העסיסי והטעים שזה עתה ירד מהגריל עם הסלטים הביתיים המפורסמים שלנו, והשירות המסור ונעים שלנו יגרמו גם לכם להרגיש כמו מלכים.

בסניפנו החדש החלטנו לשים דגש ולתת מענה לקהל הלקוחות המסורתי שהתעניין אך לא יכול היה לגשת ולסעוד עד כה אצלנו מטעמי כשרות. לכן התאמנו  את המסעדה גם לקהל הדתי והמסורתי, בזכות העובדה שהסניף שלנו בראשל"צ  קיבל תעודת כשרות והוא סניף כשר המשרת גם את הציבור הדתי.

עיצוב ונוף שהופכים לחוויה

העיצוב במסעדה הינו מודרני ונעים והוא משתלב עם נוף חיצוני מרהיב בתצפית על האגם הסמוך. באווזים ראשון לציון ניתן לערוך אירועים בשירות אדיב ומסור, הזמנת קייטרינג לשבתות ואירועים ובילוי מהנה עם החברים או המשפחה, לצד ערב רומנטי זוגי.

רוצים פרטים נוספים או להזמין מהתפריט הייחודי שלנו? לחצו כאן

סניף תל אביב
האווזים
שעות פתיחה:
א'-ה' 08:00-23:00 | ו' 00:00 | ש' 00:00-00:00
יורדי הסירה 3
עד 200 אורחים
ארועים פרטיים
חדר VIP
נוף מיוחד
גישה לנכים
חניה פרטית

הסיפור שלנו מתחיל אי שם לפני כשלושה עשורים בתחילת שנות השמונים של המאה ה20. אנו מקימים את מסעדת האווזים- מסעדת בשרים קטנה הממוקמת בנמל תל אביב יפו.

ההצלחה שלנו

עם הזמן והשנים המסעדה גדלה וצוברת תאוצה, וכך גם ההצלחה הולכת ומתרחבת.
ההצלחה היא בזכות בשר איכותי ועסיסי, אותו אנו מקפידים להניח על הגריל רק בטמפרטורה הנכונה כאשר הגחלים האדומות והלוחשות, מוכנות לעטוף את הבשר ולצלות אותו היטב. בזכות ההקפדה גם על הפרטים הקטנים כמו אילו סטייקים או בשרים עולים על הגריל שלנו, מה הכי מתאים כתוספת, והקפדה על איכותם של הבשרים והירקות אותם אנו מגישים לקהל לקוחותינו.

תמיד הקפדנו על שירות מעולה ושמירה קפדנית על חוויה נעימה ללקוחותינו. לנו, חשוב שהלקוח לא רק יצא שבע אלא גם יצא שמח ומאושר כאשר עדיין טעמו העסיסי של הבשר בפיו מותיר לו תחושה ורצון לטעום עוד, ולחזור לבקר אותנו גם בעתיד.

ההקפדה הבלתי מתפשרת על השילוב המנצח של בשר טעים המוגש עם יין טוב, כזה שמוריד ממש טוב את הבשר ועושה תחושה נעימה וחלקה, גם היא חלק בלתי נפרד מההצלחה.  זוהי ללא ספק ההבנה מה מתאים ומומלץ ללקוח שרוצה ליהנות מארוחת בשרית איכותית ומהנה בו-זמנית.
השאיפה לשיפור ולהקפדה על עיצוב איכותי המשרה אווירה טובה ונעימה, תחושת רוגע וגם שובע, כל אלה מובילים ללקוחות מרוצים.

פורצים את הגבולות

עם הזמן החלה השמועה עושה לה כנפיים ומתפזרת מפה לאוזן  ברחבי העיר ואף מעבר לה, ובכך מרחיבה את קהל הלקוחות האוהד, הקבוע והמרוצה שלנו.  קהל הנהנה מגריל בשרים איכותי, צלוי בקפידה, על גחלים לוחשות ולוהטות עם תוספת של סלט ישראלי טרי ורענן קצוץ דק דק דק,  עם מיטב הסלטים הכי ישראלים שיש לנו להציע: סלט ירקות ישראלי טרי ומשובח, סלטי מטבוחה, חומוס עם פטריות שבושל כל הלילה בהכנה ביתית, סלט כרוב וסלט תפוחי אדמה- הכי ישראלים שיש ועוד מגוון רחב ומובחר של סלטי הבית.

זהו סוד ההצלחה שלנו

התשוקה והאהבה שלנו לבשר והטיפול העדין והמלטף הם הגורמים לכך שהבשרים של מסעדת האווזים יוצאים טעימים. לא משנה מה יש כרגע על הגריל- סטייק עסיסי מובחר או שיפודי בשר כבש או בשר פרגיות, כל אלה מקבלי את מירב תשומת הלב והאהבה, ומעניקים ללקוחותינו טעם מעולה ועסיסי ונימוח בפה שמעורר בהם תחושות נעימות, בין אם המנה מוגשת בשיפוד, בפיתה בלאפה או בצלחת. חגיגה של טעמים נעימים בפה.

"האווזים" היא המסעדה היחידה בנמל  תל אביב יפו, המציעה מנות כבד אווז- מעדן נחשק עם המתכון הסודי שלנו. זהו מתכון העובר במשך דורות ומכיל אך ורק רכיבים משובחים ואיכותיים הערבים לחך.
גולת הכותרת שלנו היא ללא ספק השיפודים המוגשים במסעדה. השיפודים במסעדת אווזים הם השיפודים העסיסיים והגדולים ביותר בכל העיר. שווה לכם לבוא אלינו ולבדוק.

מוזמנים להציץ בתפריט שלנו

Call Now Buttonהזמינו עכשיו !